Jacobs Promo Nieuws
Even snel iets uit de catalogus prikken, dat gebeurt bij ons niet
Ongevraagd advies is eigenlijk nog belangrijker dan gevraagd advies. Want ongevraagd advies leidt tot verrassing. Je weet zelf immers niet wat er allemaal mogelijk is," aldus Jos Vranken (algemeen directeur NBTC) over de samenwerking met leveranciers van give away's en business gifts

Als je opdrachtgevers vraagt wat ze willen van hun leveranciers van relatiegeschenken, dan zeg- gen ze altijd dat ze proactief moeten zijn. Leveranciers moeten proactief zijn en meedenken over welke producten moeten worden ingekocht en op welke manier ze het beste kunnen worden ingezet. Terecht. Maar leveranciers moeten dan wel de kans krijgen proactief te zijn en mee te denken met de klant. En die krijgen ze niet echt als ze pas op het allerlaatste moment of ad hoc worden ingeschakeld, zeker niet als het een nieuwe klant is die zich tegen de deadline bij de leverancier meldt.

Lees hier het volledige artikel in Promz Magazine (Pagina 41 -43)

Promo Items in de Media